Seznam přání 0

Obchodní podmínky

Zkontrolujte si objednávku a adresu. Slučování objednávek anebo přidávat zboží do již existující objednávky není možné.

Provozovatel internetového portálu

Název společnosti: minibikemania  s. r. o.

Na výhone 671/3, 908 77 Borský Mikuláš
IČO: 51210649 DIČ: 2120660432 IČ DPH: SK2120660432 Účet daňovníka: 8134810451
Číslo účtu: SK7602000000003911944559

Zodpovědná osoba: Michal Koyš, +421 0910 66 45 98

Otevírací doba:

Duben až Září

PON-PÁ: 9:00-13:00 14:00-16:00

SOBOTA: 8:00-11:00

Říjen až Březen

PON-PÁ: 9:00 - 13:00  14:00 - 16:00

SOBOTA: ZAVŘENO

TEL.: (+421)  0910 664 598

TEL.: (+421) 0 37 78 280 15

FAX: (+421) 0 37 78 280 15

  
E-MAIL: informace o zboží: info@minibikemania.sk 

               objednávka zboží: predaj@minibikemania.sk

 

Obchodní podmínky

To najdůležitejší na začátek: Vrácení zboží: Zboží musí být nepoužité, čisté, neznečištěné od ropních látek a s čistým původním obalem. Elektronické díly není možné vrátit, protože jejich funkčnost nelze ověřit. Zboží, na ktorém budou stopy po montáži, není možné vrátit.

1. Všeobecné ustanovení

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím, kterým je minibikemania s. r. o.
Na Výhone 671/3, 908 77 Borský Mikuláš IČO: 51210649 DIČ: 2120660432 IČ DPH:SK2120660432, zapsanou v obchodním rejstříku Okresního soudu Trnava, oddíl: Sro, vložka č. 20187/T, DIČ: 2022396013 (dále jen „prodávající“) a kupujícím, jejímž předmětem je nákup a prodej zboží na internetových stránkách e-shopu prodávajícího.

1.2. Smluvní strany se dohodly, že kupující odesláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že souhlasí s tím, aby se tyto všeobecné obchodní podmínky a jejich ustanovení vztahovaly na všechny kupní smlouvy uzavřené na jakékoli webové stránce elektronického obchodu provozované prodávajícím, na jejímž základě prodávající dodá kupujícímu zboží prezentované na webové stránce (dále jen „kupní smlouva“), a na všechny vztahy mezi prodávajícím a kupujícím, vznikající zejména při uzavírání kupní smlouvy na reklamaci zboží.

1.3. Všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. V případě, že prodávající a kupující uzavřou písemnou kupní smlouvu, ve které si sjednají podmínky odchylně od Všeobecných obchodních podmínek, mají ustanovení kupní smlouvy přednost před Všeobecnými obchodními podmínkami.

1.4. Seznam zboží na jakékoli webové stránce elektronického obchodu provozované prodávajícím je katalogem běžně dodávaného zboží a prodávající nezaručuje okamžitou dostupnost veškerého uvedeného zboží. Dostupnost zboží bude kupujícímu potvrzena na základě jeho dotazu.

1.5. Prodávající je vůči kupujícímu vázán svou nabídkou zboží prezentovanou na kterékoli z internetových stránek prodávajícího, včetně ceny, po dobu 24 hodin od odeslání oznámení o přijetí objednávky kupujícímu.

2. Způsob uzavření kupní smlouvy

2.1. Kupní smlouva je uzavřena závazným přijetím návrhu kupujícího na uzavření kupní smlouvy prodávajícím, a to formou e-mailové zprávy zaslané kupujícím prodávajícímu a/nebo formou formuláře vyplněného a odeslaného kupujícím na internetových stránkách prodávajícího a/nebo formou telefonické objednávky kupujícího prodávajícímu (dále jen „objednávka“).

2.2. Závazným přijetím objednávky kupujícího prodávajícím se rozumí telefonické nebo e-mailové potvrzení prodávajícího kupujícímu o přijetí objednávky po předchozím přijetí objednávky kupujícím a po ověření dostupnosti a termínu dodání zboží požadovaného kupujícím, dále jen „potvrzení objednávky“. Automaticky provedené oznámení o přijetí objednávky v elektronickém systému Prodávajícího se nepovažuje za závazné přijetí objednávky.

2.3. Závazné přijetí objednávky obsahuje údaje o názvu a specifikaci zboží, jehož prodej je předmětem kupní smlouvy, dále údaje o ceně zboží a/nebo dalších služeb, název a údaje o místě, kam má být zboží dodáno, a údaje o ceně, podmínkách, způsobu a termínu dopravy zboží do sjednaného místa dodání zboží kupujícímu, případně další údaje.

3. Práva a povinnosti prodávajícího

 3.1.Prodávající je povinen:

a) dodat zboží kupujícímu v dohodnutém množství, kvalitě a termínu na základě objednávky potvrzené prodávajícím a zabalit ho nebo vybavit pro přepravu způsobem nezbytným pro jeho uchování a ochranu,

b) zajistit, aby dodané zboží bylo v souladu s platnými právními předpisy Slovenské republiky,

c) předat kupujícímu nejpozději spolu se zbožím v písemné nebo elektronické podobě všechny doklady potřebné k převzetí a užívání zboží a další doklady předepsané platnými právními předpisy (návody ve slovenském jazyce, záruční list, dodací list, daňový doklad).

3.2. Prodávající má právo na řádné a včasné zaplacení kupní ceny kupujícím za dodané zboží.

4. Práva a povinnosti kupujícího

4.1.Kupující je povinen:

a) převzít zakoupené nebo objednané zboží,

b) zaplatit prodávajícímu dohodnutou kupní cenu ve sjednané lhůtě splatnosti, včetně nákladů na dodání zboží,

c) nepoškodit dobré obchodní jméno prodávajícího,

d) potvrdit převzetí zboží v dodacím listu svým podpisem nebo podpisem jím pověřené osoby.

4.2. Kupující má právo na dodání zboží v množství, kvalitě, termínu a místě, které si strany dohodly v závazném přijetí objednávky.


5. Dodací podmínky

5.1. Zboží je prodáváno podle vzorků, katalogů, typových listů a vzorníků prodávajícího umístěných na internetových stránkách e-shopu prodávajícího.

5.2. Prodávající je povinen splnit objednávku kupujícího a dodat zboží kupujícímu do 30 dnů od dodání zboží dodavatelem nebo výrobcem zboží prodávajícímu.

5.3. Kupující je povinen převzít zboží v místě uvedeném v akceptaci objednávky kupujícího prodávajícím. V případě prodlení Prodávajícího s dodáním Zboží je Prodávající oprávněn jednostranně prodloužit lhůtu pro dodání Zboží, a to i opakovaně, o čemž Prodávající vydá Kupujícímu potvrzení.

5.4. Prodávající je oprávněn vyzvat Kupujícího k převzetí Zboží před uplynutím lhůty sjednané v Kupní smlouvě.

5.5. Hmotnost, rozměry a další údaje o zboží obsažené v katalozích, prospektech a jiných dokumentech Prodávajícího umístěných na internetových stránkách elektronického obchodu Prodávajícího jsou nezávaznými údaji

5.6. Místem dodání Zboží je místo uvedené v akceptaci objednávky Prodávajícím, pokud se Smluvní strany v Kupní smlouvě nedohodnou jinak.

5.7. Pokud prodávající dodá kupujícímu zboží v místě určeném kupujícím v kupní smlouvě, je kupující povinen zboží osobně převzít nebo zajistit, aby zboží převzala osoba pověřená kupujícím v jeho nepřítomnosti k převzetí zboží uvedeného v kupní smlouvě a podepsat protokol o dodání a předání zboží. Třetí osoba pověřená převzetím zboží uvedeného v kupní smlouvě je povinna předložit prodávajícímu originál nebo kopii kupní smlouvy a doklad o zaplacení zboží a písemné pověření. V případě nutnosti opakovaného dodání zboží z důvodu nepřítomnosti kupujícího v místě uvedeném v kupní smlouvě nese veškeré náklady s tím spojené kupující, zejména opakované dodání zboží do místa uvedeného v kupní smlouvě a poplatek za uskladnění ve výši uvedené v odst. 2 tohoto článku těchto všeobecných obchodních podmínek. Zboží se považuje za dodané okamžikem doručení zboží na adresu uvedenou v závazné akceptaci objednávky a za převzaté okamžikem fyzického převzetí zboží Kupujícím nebo jeho oprávněným zástupcem nebo odmítnutím převzetí zboží, které dopravce uvede v protokolu o dodání a předání zboží.

5.8.Kupující je povinen zkontrolovat zásilku, tj. zboží i jeho obal bezprostředně po dodání. V případě, že Kupující zjistí, že zboží nebo obal zboží je mechanicky poškozen, je povinen tuto skutečnost oznámit dopravci a za jeho přítomnosti zkontrolovat stav zboží. V případě zjištění poškození zboží je kupující povinen sepsat zápis o rozsahu a povaze poškození zboží, jehož správnost potvrdí dopravce. Na základě takto vyhotoveného a prodávajícímu doručeného zápisu může prodávající následně zajistit odstranění vady zboží, slevu na zboží nebo v případě neodstranitelných vad zboží dodat kupujícímu nové zboží.

5.9. V případě nedodání zboží prodávajícím ve lhůtě uvedené v bodě 5.2. obchodních podmínek je kupující oprávněn od kupní smlouvy odstoupit a prodávající je povinen vrátit kupujícímu již uhrazenou část kupní ceny do 30 dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy bezhotovostním převodem na účet kupujícího určený kupujícím.
 

5.10 Zrušení objednávky - pokud kupující zruší objednávku do 12 hodin, považujeme objednávku za zrušenou. Zrušení objednávky lze zaslat e-mailem nebo provést telefonicky. Při zrušení objednávky je nutné uvést jméno kupujícího, e-mail a číslo objednávky.

6. Kupní cena a druhy přepravy

6.1. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu zboží sjednanou v kupní smlouvě a/nebo dle ceníku prodávajícího platného v době uzavření kupní smlouvy, včetně nákladů na dodání zboží (dále jen „kupní cena“), a to formou platby v hotovosti v určené provozovně prodávajícího, dobírkou v místě dodání zboží, dobírkou prostřednictvím společnosti poskytující poštovní služby, platbou prostřednictvím společnosti poskytující spotřebitelské úvěry nebo bezhotovostním převodem na účet prodávajícího uvedený v závazné akceptaci kupní smlouvy.

6.2. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu kupní ceny v případě změn právních předpisů a změn cen výrobců nebo dodavatelů zboží.

6.3. Pokud kupující uhradí prodávajícímu kupní cenu bezhotovostním převodem, je dnem úhrady den, kdy je celá kupní cena připsána na účet prodávajícího.

6.4. Kupující je povinen zaplatit prodávajícímu kupní cenu za sjednané zboží ve lhůtě dle kupní smlouvy, nejpozději však při převzetí zboží.

6.5. Pokud kupující zaplatí prodávajícímu kupní cenu za zboží sjednanou v kupní smlouvě, je kupující oprávněn od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny pouze v souladu s platnými právními předpisy Slovenské republiky.

6.6. Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy před zaplacením celé Kupní ceny, Smluvní strany se dohodly, že zaplacená záloha na Kupní cenu se započte v plné výši na smluvní pokutu, kterou je Kupující povinen zaplatit Prodávajícímu, není-li v Kupní smlouvě dohodnuto jinak.

6.7. Pokud kupující nezaplatí prodávajícímu celou kupní cenu při převzetí zboží, smluvní strany se dohodly, že prodávající je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit a zaplacená záloha na kupní cenu se započte v plné výši na smluvní pokutu, kterou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu, není-li v kupní smlouvě dohodnuto jinak.

6.8. Náklady na montáž a stěhování nejsou zahrnuty v kupní ceně zboží a prodávající není povinen tyto služby kupujícímu poskytnout.

6.8.1 Platba platební kartou:

Online platby pro nás zajišťuje platební brána Comgate. Poskytovatel služby, společnost ComGate Payments, a. s., je licencovanou platební institucí působící pod dohledem České národní banky. Platby prováděné prostřednictvím platební brány jsou plně zabezpečené a všechny informace jsou šifrované. Další informace a kontakty na www.comgate.sk

6.9 Druhy přepravy:

- Osobní odběr: objednávku lze vyzvednout ještě týž den, pokud je objednané zboží skladem. Objednávky lze vyzvednout v „pracovní době“, mimo tuto dobu po předchozí domluvě.

Zboží doručované přepravnou balíkovou firmou DPD

Poštovné, není-li uvedeno jinak, je účtováno ve výši 5,94 € včetně DPH.
U některých obzvláště objemných, těžkých nebo jinak obtížně přepravitelných výrobků může být cena poštovného zvýšena. Cena poštovného se zobrazí ihned po výběru způsobu dopravy. Reklamace lze uplatnit do 3 dnů od doručení, pokud poškození nebylo zjevné při doručení!

Zboží doručované přepravnou balíkovou firmou PACKETA(Zásilkovna)

Poštovné, není-li uvedeno jinak, je účtováno ve výši 5,94 € včetně DPH.

Zboží doručované Slovenskou/Českou poštou - obchodní balík

Poštovné, není-li uvedeno jinak, je účtováno sazbou 5,94 €.
V ceně nejsou zahrnuty žádné další služby. Pokud objednatel nebude zastižen, obdrží do své poštovní schránky oznámení o doručení. Zásilku je možné vyzvednout na uvedené poště nebo požádat o opětovné doručení. U těchto zásilek není možná žádná komunikace s dopravcem a nemáme možnost zásilku ovlivnit.

U některých obzvláště objemných, těžkých nebo jinak špatně přepravitelných výrobků může být cena za přepravu zvýšena. Cena dopravy se zobrazí ihned po výběru způsobu dopravy. Reklamaci lze uplatnit až při převzetí zásilky!

POZOR! Pokud je zásilka viditelně poškozena nebo pokud je porušena ochranná páska, uplatněte reklamaci přímo u dopravce. Dodavatel neručí za škody způsobené během přepravy.


7. Nabytí vlastnictví a přechod nebezpečí škody na zboží

7.1. Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží až úplným zaplacením kupní ceny za zboží.

7.2. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem, kdy zboží od prodávajícího převezme, nebo pokud tak neučiní včas, okamžikem, kdy mu prodávající umožní nakládat se zbožím a kupující zboží nepřevezme.

8. Reklamační řád (zodpovědnost za závady, záruka, reklamace)

8.1. Prodávající odpovídá za vady zboží a kupující je povinen neprodleně uplatnit reklamaci u prodávajícího v souladu s platným reklamačním řádem.

8.2. Pro vyřizování reklamací platí platný reklamační řád. Kupující zasláním objednávky prodávajícímu potvrzuje, že byl řádně informován o podmínkách a způsobu uplatnění reklamace zboží, včetně údajů o tom, kde lze reklamaci uplatnit, a o provádění záručních oprav v souladu s ust. § 18 odst. 1 zákona č. 250/2007 Z. z. o ochraně spotřebitele a o změně zákona Slovenské národní rady č. 372/1990 Sb. o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“).

8.3. Reklamační řád se vztahuje na zboží zakoupené kupujícím u prodávajícího formou elektronického obchodu na internetových stránkách elektronického obchodu prodávajícího.

8.4. Reklamační řád v této podobě platí pro všechny obchodní případy, pokud nejsou smluvně sjednány jiné záruční podmínky - zvláštními reklamačními podmínkami dodanými spolu se zbožím (výrobkem).

8.5. Kupující má právo uplatnit u prodávajícího záruku pouze na zboží, které má vady způsobené výrobcem, dodavatelem nebo prodávajícím, vztahuje se na něj záruka a bylo zakoupeno u prodávajícího.

8.6. Kupující je povinen zboží při převzetí zkontrolovat. Pokud tak neučiní, může uplatnit nároky z vad zjištěných při této prohlídce pouze v případě, že prokáže, že zboží bylo vadné již v době převzetí zboží.

8.7 V průběhu záruční doby má zákazník právo na bezplatné odstranění vady po předložení zboží včetně příslušenství, dokumentace a návodu k použití oprávněnému zástupci prodávajícího spolu s originálním obalem zboží, záručním listem a dokladem o zaplacení.

8.8. V případě vady zboží má zákazník právo uplatnit reklamaci u prodávajícího v souladu s ust. § 18 odst. 2 Zákona vyplněním reklamačního formuláře a jeho doručením prodávajícímu. Kupující je povinen ve formuláři uvést přesný druh a rozsah vady zboží. Reklamační řízení u zboží, které lze objektivně doručit prodávajícímu, je zahájeno dnem, kdy jsou splněny všechny následující podmínky:

a) doručení vyplněného reklamačního formuláře od kupujícího prodávajícímu,

Zahájení reklamačního řízení je zároveň datem vzniku nároku na reklamaci. Reklamované zboží musí být doručeno do sídla prodávajícího, pokud prodávající neurčí jinak (např. doručit zboží přímo do servisního střediska).

8.9. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, kde je přijetí reklamace možné, tj. ve svém sídle v souladu s ustanovením § 18 odst. 2 zákona.

8.10. V místě určeném dle bodu 8.9. těchto všeobecných obchodních podmínek pro přijímání reklamací je prodávající povinen zajistit přítomnost osoby oprávněné k vyřizování reklamací v souladu s ustanovením § 18 odst. 3 zákona.

8.11. Vady zboží je kupující povinen uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu, jinak právo kupujícího vůči prodávajícímu na bezplatné odstranění vady zaniká.

8.12. V den přijetí reklamace vystaví prodávající kupujícímu doklad o přijetí reklamace ve vhodné formě zvolené prodávajícím, např. formou poštovní zásilky nebo písemně, ve kterém je prodávající povinen v souladu s ustanovením § 18 odst. 5 zákona přesně identifikovat vady zboží.

8.13. Prodávající vyřídí reklamaci ihned, ve složitějších případech do 30 dnů od zahájení reklamačního řízení. Pokud prodávající nebo třetí osoba provádějící servis zboží rozhodne, že reklamace není oprávněná, zašle prodávající zboží na vlastní náklady k odbornému posouzení znalci, autorizované, notifikované nebo akreditované osobě. V případě, že součástí odborného posouzení bude zjištění, že reklamace kupujícího není oprávněná, že prodávající neodpovídá za vadu formy nebo že zboží nemá vady (dále jen „neoprávněná reklamace“), nese kupující veškeré náklady prodávajícího, třetí osoby servisující zboží a znalce, autorizované, notifikované nebo akreditované osoby na reklamaci a odborné posouzení, zejména náklady na přepravu zboží mezi kupujícím, prodávajícím a zástupcem kupujícího, třetí osobou provádějící servis zboží a znalcem, autorizovanou, notifikovanou nebo akreditovanou osobou, a veškeré náklady Prodávajícího, třetí osoby provádějící servis zboží a znalce, autorizované, notifikované nebo akreditované osoby provádějící posouzení reklamace (dále jen „náklady na neoprávněnou reklamaci“), a to do 30 dnů ode dne odeslání seznamu nákladů na neoprávněnou reklamaci Kupujícímu, na účet uvedený Prodávajícím nebo v hotovosti.

8.14. Kupující nemá právo uplatnit záruku za vady, na které byl prodávající upozorněn v době uzavření smlouvy nebo o kterých s ohledem na okolnosti, za nichž byla kupní smlouva uzavřena, musel vědět.

8.15. Prodávající si vyhrazuje právo nahradit vadné zboží jiným zbožím s obdobnými technickými parametry.

8.16. Právo kupujícího na uplatnění záruky prodávajícího zaniká:

a) nepředložení dokladu o zaplacení, dodacího listu nebo záručního listu, příslušenství nebo dokumentace ke zboží,

b)neoznámení zjevných vad při převzetí zboží,

c)uplynutí záruční doby zboží,

d)mechanické poškození zboží způsobené kupujícím,

e)používání zboží v podmínkách, které neodpovídají vlhkostním, chemickým a hygienickým podmínkám, mechanickým vlivům přírozeného prostředí,

f)nesprávné zacházení se zbožím, jeho provoz nebo zanedbání péče o něj,

g)poškození zboží nadměrným zatížením nebo použitím v rozporu s podmínkami uvedenými v dokumentaci, obecnými zásadami, technickými normami nebo bezpečnostními předpisy platnými ve Slovenské republice,

h)poškození zboží neodvratitelnými a/nebo nepředvídatelnými událostmi,

i) poškození zboží náhodným znehodnocením a nahodným zhoršením,

j)neodborným zásahem, poškozením během přepravy, poškozením vodou, požárem, statickou nebo atmosférickou elektřinou nebo jinými zásahy vyšší moci,

k)zásah do zboží neoprávněnou osobou.

8.17. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci a ukončit reklamační řízení jedním z následujících způsobů:

a)předáním opraveného zboží,

b)výměnou zboží,

c)vrácením kupní ceny zboží,

d)vyplacením přiměřené slevy z ceny zboží,

e)písemnou výzvou k převzetí plnění určeného prodávajícím,

f)odůvodněné zamítnutí reklamace zboží.

8.18. Prodávající je povinen vydat kupujícímu písemný doklad o reklamaci do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

8.19. Záruční doba činí 24 měsíců ode dne uzavření kupní smlouvy, není-li pro konkrétní případy stanovena jiná záruční doba, a běží ode dne převzetí zboží a potvrzení potřebných dokladů vztahujících se ke zboží oprávněnou osobou.

8.20. Záruční doba se prodlužuje o dobu, po kterou kupující nemohl zboží užívat z důvodu záruční opravy zboží.

8.21. V případě výměny zboží za nové obdrží kupující doklad s uvedením vyměněného zboží a případné další reklamace budou uplatňovány na základě původního dodacího listu a tohoto reklamačního dokladu. V případě výměny Zboží za nové Zboží začíná běžet záruční doba znovu od převzetí nového Zboží, avšak pouze na nové Zboží.

8.22. Všechny oprávněně uplatněné záruční opravy jsou bezplatné.

8.23. V případě odstranitelné vady bude reklamace vyřízena následujícím způsobem:

a)prodávající zajistí, aby byla vada odstraněna, nebo

b)prodávající vymění vadné zboží (určení způsobu vyřízení reklamace je na prodávajícím a kupující nemůže požadovat určení způsobu vyřízení své reklamace).

8.24. Vyskytne-li se vada, kterou nelze odstranit, nebo jedna opakovaně se vyskytující odstranitelná vada, nebo větší počet různých odstranitelných vad, které brání řádnému užívání zboží jako bez vady, vyřídí prodávající reklamaci:

a)výměnou zboží za jiné funkční zboží stejných nebo lepších technických vlastností; nebo
b)nemůže-li prodávající zboží vyměnit za jiné zboží, vyřídí reklamaci vystavením dobropisu na vadné zboží.

8.25. Vyřízení reklamace se vztahuje pouze na vady uvedené v reklamačním formuláři.

8.26. Pro účely reklamace se za opakovanou odstranitelnou vadu považuje výskyt jedné opakované odstranitelné vady více než dvakrát.

8.27. Pro účely reklamace se výskyt více než tří různých odstranitelných vad současně považuje za vícenásobný výskyt různých odstranitelných vad.

8.28. Pro účely reklamace se za dobu, po kterou Kupující nemůže Zboží řádně užívat, považuje doba, po kterou po uzavření kupní smlouvy nemůže Kupující Zboží pro vady Zboží užívat celkem déle než 180 dnů.

8.29. Právo Kupujícího na uplatnění reklamace vady Zboží se vyčerpá poté, co Kupující uplatnil své právo a požádal Prodávajícího o odstranění vady Zboží dle odst. 8.8 těchto Všeobecných obchodních podmínek, a bez ohledu na výsledek reklamace není Kupující oprávněn stejnou vadu znovu reklamovat.

8.30. V případě, že Prodávající ukončí reklamační řízení jako oprávněné zamítnutí reklamace, avšak vada výrobku objektivně existuje a nebyla odstraněna, může Kupující uplatnit své právo na odstranění vady zboží soudní cestou.

8.31. Na elektronické komponenty (CDI, regler apod.) poskytujeme záruku v délce 24 měsíců pouze v případě, že instalaci elektronického komponentu provede námi pověřená osoba nebo námi pověřené servisní středisko. V opačném případě nelze uplatnit žádnou reklamaci.

8.32 Montáž náhradních dílů svěřte odbornému servisu. Doklad o odborné montáži si uschovejte pro případ pozdější reklamace.



9. Osobní údaje a jejich ochrana

9.1 Smluvní strany se dohodly, že kupující, je-li fyzickou osobou, je povinen oznámit prodávajícímu své jméno a příjmení, adresu trvalého pobytu včetně PSČ, telefonní číslo a e-mailovou adresu.

9.2 Kupující, resp. dotčená osoba (dále jen „kupující“ nebo „subjekt údajů“), poskytuje prodávajícímu dobrovolně své osobní údaje za účelem plnění svých závazků z kupní smlouvy a další komunikace s prodávajícím. Bez jejich poskytnutí nemůže prodávající řádně plnit smlouvu s kupujícím, a proto nebude možné smlouvu s kupujícím uzavřít. Účelem zpracování těchto osobních údajů je vystavení daňového dokladu, předsmluvní vztahy, identifikace kupujícího, potvrzení objednávky telefonicky nebo e-mailem, dodání zboží, registrace na internetovém obchodě www.minibikemania.sk, realizace marketingových aktivit, informování o novinkách a akčních nabídkách.

9.3 Prodávající zpracovává osobní údaje subjektů údajů pro marketingové účely na základě jejich žádosti nebo souhlasu subjektu údajů v souladu s § 11 odst. 1 zák. č. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů ve znění pozdějších právních předpisů. Souhlas se zpracováním osobních údajů pro tento účel subjekt údajů uděluje při objednávce zboží prostřednictvím internetového obchodu www.minibikemania.sk, při registraci na internetovém obchodě www.minibikemania.sk nebo jiným vhodným způsobem. Subjekt údajů dává zaškrtnutím příslušného políčka před učiněním objednávky nebo při registraci na internetovém obchodě www.minibikemania.sk souhlas, aby prodávající zpracovával a uchovával jeho osobní údaje v rozsahu jméno, příjmení, e-mailová adresa při činnostech prodávajícího souvisejících se zasíláním informací o novinkách a akčních nabídkách a zpracovával je ve svém informačním systému. Kupující uděluje prodávajícímu tento souhlas na dobu určitou, a to do doby naplnění účelu zpracování osobních údajů kupujícího.

9.4 Kupující odesláním objednávky prodávajícímu čestně prohlašuje, že dává souhlas ve smyslu § 11 odst. 1 zákona č. 122/2013 Sb. o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „ZOOÚ“), aby prodávající zpracovával a uchovával jeho osobní údaje v nezbytném rozsahu (jméno a příjmení, adresa trvalého pobytu včetně PSČ, telefonní číslo a e-mailová adresa) pro účely uvedené v předchozím odstavci. Prodávající se zavazuje nakládat s osobními údaji kupujícího a nakládat s nimi v souladu s platnými právními předpisy Slovenské republiky. Kupující může souhlas se zpracováním osobních údajů kdykoli písemně odvolat. Souhlas zaniká do 1 měsíce od doručení odvolání souhlasu Kupujícím Prodávajícímu.

9.5 Kupující má právo a možnost aktualizovat osobní údaje přímo v online režimu na webových stránkách internetového obchodu, v zákaznické sekci, ihned po přihlášení.

9.6 Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 odst. 2 písm. e) zákona o ochraně osobních údajů zajistí, aby osobní údaje byly zpracovávány a používány výhradně způsobem, který odpovídá účelu, pro který byly shromážděny. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 6 odst. 2 písm. i) zákona bude zpracovávat osobní údaje v souladu s dobrými mravy a bude postupovat způsobem, který neodporuje občanskému zákoníku ani jiným obecně závazným právním předpisům ani je neobchází.

9.7 Kupující je oprávněn na základě písemné žádosti prodávajícího požadovat od prodávajícího

9.7.1. potvrzení o tom, zda jsou či nejsou zpracovávány jeho osobní údaje,

9.7.2. informace v obecně srozumitelné formě o zpracování osobních údajů v informačním systému.

9.8 Kupující na základě bezplatné písemné žádosti má právo u prodávajícího vznést námitku proti

9.8.1. zpracování jejích osobních údajů, o kterých se domnívá, že jsou nebo budou zpracovávány pro účely přímého marketingu bez jejího souhlasu, a požadovat jejich likvidaci,

9.9. použití titulu, jména, příjmení a adresy kupujícího pro účely přímého marketingu v poštovních sděleních nebo

9.10. poskytnutí titulu, jména, příjmení a adresy kupujícího pro účely přímého marketingu.

9.11. Prodávající prohlašuje, že v souladu s ust. § 15 odst. 1 písm. b) ZOOÚ zpracovává osobní údaje kupujícího pro účely uvedené v těchto obchodních podmínkách prostřednictvím následujících zprostředkovatelů:

9.11.1. DirectParcelDistribution SK s.r.o., Technická 7, 821 04 Bratislava.

9.11.2. Slovenská pošta, a.s., Partizánska cesta 9, 975 99 Banská Bystrica.

10. Odstoupení od kupní smlouvy

10.1. Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, pokud výrobce, dovozce nebo dodavatel zboží sjednaného v kupní smlouvě přerušil výrobu nebo provedl tak závažné změny, které znemožnily plnění závazků prodávajícího z kupní smlouvy nebo z důvodů vyšší moci. Prodávající je povinen o této skutečnosti neprodleně informovat kupujícího a vrátit mu již zaplacenou zálohu na zboží sjednané v kupní smlouvě.

10.2. Kupující je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy do 14 pracovních dnů od převzetí zboží dle bodu 5 těchto všeobecných obchodních podmínek bez udání důvodu v souladu s ust. § 12 odst. 1 zákona č. 108/2000 Sb. o ochraně spotřebitele při podomním a zásilkovém prodeji, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji“).

10.3. Odesláním objednávky prodávajícímu kupující potvrzuje, že prodávající včas a řádně splnil informační povinnost dle ust. § 10 Zákona o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji.

10.4. Odstoupení od smlouvy musí Kupující učinit písemně formou vyplněného formuláře, jehož formu určí Prodávající a jeho vzor umístí na internetových stránkách Prodávajícího.

10.5. Odstoupení od kupní smlouvy dle předchozího odstavce těchto všeobecných obchodních podmínek musí obsahovat identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob, jakým má prodávající vrátit již přijaté plnění, zejména číslo účtu a/nebo poštovní adresu. Současně s odstoupením od kupní smlouvy je kupující povinen doručit prodávajícímu zboží spolu s příslušenstvím, včetně dokumentace, návodu, záručního listu, dokladu o zaplacení apod. a v originálním obalu formou pojištěné zásilky.

10.6 V případě, že Kupující odstoupí od kupní smlouvy a doručí Prodávajícímu Zboží, které není použité, je v původním uzavřeném originálním obalu a není poškozené nebo nekompletní, vrátí Prodávající Kupujícímu již zaplacenou kupní cenu pouze za Zboží (bez poštovného) uvedené v závazném přijetí objednávky nebo její části, a to do 15 pracovních dnů ode dne doručení odstoupení od kupní smlouvy a doručení Zboží Prodávajícímu bezhotovostním převodem na účet Kupujícího určený Kupujícím.

10.7. Prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu včetně nákladů, které kupující vynaložil v souvislosti s objednáním zboží, pokud kupující spolu se zbožím předloží prodávajícímu písemný doklad o nákladech, které kupující vynaložil v souvislosti s objednáním zboží. Náklady na vrácení zboží nehradí kupující pouze v případě, že zboží plně neodpovídalo jakostním požadavkům a zároveň bylo vadné. Za zboží plně vyhovující požadavkům na jakost se považuje zboží stejných nebo obdobných vlastností, jaké jsou uvedeny v nabídce zboží na internetových stránkách prodávajícího.

10.8. Za náklady vzniklé kupujícímu v souvislosti s objednáním zboží se považují náklady na učinění objednávky, zejména náklady na uskutečnění telefonického hovoru, kterým kupující učinil návrh na uzavření kupní smlouvy, nebo náklady na připojení kupujícího k internetovým stránkám prodávajícího, při kterém kupující vyplnil a odeslal objednávkový formulář na internetových stránkách nebo napsal a odeslal e-mail s objednávkou zboží v trvání 30 minut.

11. Informáce o alternativním řešení sporů

11.1 Kupující - spotřebitel - má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu (e-mailem na adresu info@minibikemania.sk), pokud není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva. Pokud prodávající na tuto žádost odpoví zamítavě nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu subjektu alternativního řešení sporů (dále jen subjekt AŘS) dle zákona 391/2015 Sb. Subjekty alternativního řešení sporů jsou orgány a pověřené právnické osoby podle § 3 zákona č. 391/2015 Sb. Spotřebitel může podat návrh způsobem stanoveným podle § 12 zákona č. 391/2015 Sb. Seznam subjektů alternativního řešení sporů lze nalézt na internetových stránkách Ministerstva hospodářství Slovenské republiky www.mhsr.sk.

11.2 Spotřebitel může podat stížnost také prostřednictvím platformy pro alternativní řešení sporů RSO, která je k dispozici online na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

11.3 Alternativní řešení sporů může využít pouze spotřebitel - fyzická osoba, která při uzavírání a plnění spotřebitelské smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti, zaměstnání nebo povolání. Alternativní řešení sporů se vztahuje pouze na spor mezi spotřebitelem a prodávajícím, který vyplývá ze spotřebitelské smlouvy nebo s ní souvisí. Alternativní řešení sporů se vztahuje pouze na smlouvy uzavřené na dálku. Alternativní řešení sporů se nevztahuje na spory, jejichž hodnota nepřesahuje 20 EUR. Subjekt alternativního řešení sporů může požadovat, aby spotřebitel zaplatil poplatek za zahájení alternativního řešení sporu, a to až do výše 5 EUR včetně DPH.


12. Závěrečná ustanovení

11.1. Prodávající si vyhrazuje právo na změnu těchto všeobecných obchodních podmínek. Povinnost písemného oznámení změny těchto všeobecných obchodních podmínek je splněna jejím umístěním na internetových stránkách elektronického obchodu prodávajícího.

11.2. Je-li kupní smlouva uzavřena písemně, musí mít jakákoli její změna písemnou formu.

11.3. V případě pochybností se Smluvní strany dohodly, že za dobu užívání se považuje doba od dodání Zboží Kupujícímu dle odst. 5.7. těchto Všeobecných obchodních podmínek do dne dodání Zboží Prodávajícímu dle odst. 11.4. těchto Všeobecných obchodních podmínek.

11.4. Smluvní strany se dohodly, že komunikace mezi nimi bude probíhat formou e-mailových zpráv.

11.5. Vztahy neupravené těmito všeobecnými obchodními podmínkami se řídí příslušnými ustanoveními občanského zákoníku, zákona č. 22/2004 Sb. o elektronickém obchodě a ve znění pozdějších předpisů, a zákonem č. 128/2002 Sb. o státní kontrole vnitřního trhu ve věcech ochrany spotřebitele a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění zákona č. 284/2002 Sb. ve znění pozdějších předpisů, a zákon o ochraně spotřebitele při zásilkovém prodeji.

11.6. Tyto Všeobecné obchodní podmínky nabývají vůči Kupujícímu účinnosti okamžikem uzavření Kupní smlouvy.

11.7. Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že se seznámil s těmito všeobecnými obchodními podmínkami a že s nimi v plném rozsahu souhlasí.

Všeobecné obchodní podmínky jsou platné od 1.1.2017 až do odvolání.

Informace pro kupující: V případě změny obchodních podmínek platí obchodní podmínky, které byly platné v den nákupu.

Zásady používání souborů cookie. Co jsou to soubory cookie: Naše stránky používají soubory cookie ke zlepšení našich služeb. Soubory cookie jsou malé soubory, které ukládají informace do vašeho prohlížeče. Tyto soubory identifikují specifické informace z předchozích návštěv webových stránek. Z těchto informací však nelze identifikovat osobu uživatele. Soubory cookie pomáhají např.:pro správnou funkčnost našich stránek, abychom zjistili, které stránky a funkce nejčastěji používáte; na základě toho můžeme co nejlépe přizpůsobit naši nabídku vašim požadavkům, abychom si zapamatovali vaše přihlašovací údaje, které nemusíte znovu zadávat.

  • Jaké soubory cookie používame: Soubory cookie, které používáme na našich stránkách, se dělí na dva základní typy. Krátkodobé, které se používají pouze dočasně a zůstávají uloženy ve vašem zařízení pouze do doby, než zavřete prohlížeč, a dlouhodobé, které zůstávají uloženy ve vašem zařízení delší dobu. Z hlediska funkce, kterou plní, lze soubory cookie rozdělit takto: konverzní a sledovací soubory cookie, které nám umožňují analyzovat výkonnost různých prodejních kanálů; remarketingové soubory cookie, které používáme k personalizaci obsahu reklam a jejich správnému zacílení; analytické soubory cookie, které nám pomáhají zlepšovat kvalitu našich stránek; a nezbytné soubory cookie, které jsou důležité pro základní funkčnost stránek. Některé soubory cookie mohou shromažďovat informace, které jsou následně využívány třetími stranami a které například přímo podporují naše reklamní aktivity (tzv. „soubory cookie třetích stran“). Na základě těchto informací však nikdy není možné identifikovat vaši totožnost.
  • Jak odmítnout používání souborů cookie
Používání souborů cookie lze nastavit pomocí internetového prohlížeče. Většina prohlížečů ve výchozím nastavení soubory cookie automaticky přijímá. Pomocí nastavení internetového prohlížeče můžete soubory cookie zcela zakázat nebo povolit používání pouze některých souborů cookie.

Tovar doručovaný prepravnou balíkovou firmou DPD

Poštovné, ak nebude uvedené inak, je účtované vo výške 5,94 € s DPH

v príprave...CZ